Kendim için yaptım Örgü Örtü, Örgü battaniye,This easy crochet blanket is perfect for beginners

 

Herkese merhabalar 
Yaklaşık dört beş ay gibi bir sürede bitirdiğim battaniyeyi sizlerle paylaşmak istedim nasıl olmuş =))

 Sadece dinlenme aralarında ya da youtubeden sohbet dinlerken elime aldığım bir hobi..

İnsanı kötü ahlaktan ve boş işlerden uzak tutuyor. 

╱◥█◣  ╱◥█◣

︱田︱田︱︱田︱田︱ █★☆

╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬  



netten alıntı

Kenar örgüsünü youtube da bir örgü kanalında gördüm 
ama aynısını yapamadım kendime göre uyarladım.
Sizlere de bir fikir olabilir yeni tasarımlarda görüşmek üzere..

 ─---------▄███▄──▄███▄★▐▬▌ayır​lı★

---------▐████████████▌★▐▬▌uzu​rlu★Mutlu★

──-----─████████████ ★GÜNLER DİLİYORUM ★

──-----──▀████████▀…………………….♥R​ABBİM SONSUZ HUZUR

---------─────▀██▀………………♥VE MUTLULUK VERSİN.


Yorum Gönder

0 Yorumlar