Sakın oldum deme! Ne olacağım de! Tarihten müthiş bir cevap..



Herkese Merhabalar

Ben gerçek tarihi yeni yeni öğreniyorum ve bilgilerim pekişiyor imanımda kuvvet buluyor.
İman ne alaka der gibisiniz!
Aklım ve kalbim büyük şaşkınlıkta !
Vlad Drakula'nın bir zamanlar Fatih Sultan Muhammed Han'la birlikte Molla Gürani'nin talebesi olduğunu biliyor muydunuz?
Tepeşt (Cellad) Kendi milletinin verdiği lakap. (Ulaklar)
Bu canavar bir zamanlar tefsir talebesi olduğuna göre Kur'an okudu yani tecvid mahraç çalıştı. Fatih'le beraber oyun oynadı cirit attı ata bindi yani aynı eğitimi ve himmeti aldı Edirne'de.

Talebe yetiştiren biri olarak Molla Gürani hazretlerinin bir bakışında ki gizlediği sırları öğrenmek için neler vermezdim!
Bir düşünün! Fatih ve Vlad'a ders verdiği o anlardaki bakışı..
Osmanlı'nın Eflak Boğdan Kralı olarak yetiştirdiği bir evliya kral namzeti ve Fatih Sultan Muahmmed Han ol Habibinin medarı iftarı..

Bediüzzaman Said Nursî hazretleri oynayan çocukları izlerken; onların kırk yıl sonraki hallerini üzüntü içinde müşahede ettiğini söylüyordu bir risalede.. 
Ya Molla Gürani emek verdiği talebesinin bir canavar olduğunu gördüğünde çektiği ızdırabı düşünemiyorum bile..
Kazıklardan kurduğu bir halkanın ortasında yemek yiyor..
Rahatlıkla izliyor işkenceleri.. 
Annelere yavrularını gözleri önünde kebap yapıp yediriyor, bebeğin başını kestirip annenin göğsüne mıhlıyor.. Hamile cariyesini ısrarla karnındaki bebeği keserek çıkarıyor.. 
Yani daha fazla yazmaya yüreğim el vermiyor.. Ölümü Fatih'in elinden oluyor çok şükür.
Batı dünyasının en büyük sapkınlığına ne demeli.. 
Vlad'ı biz canavar yapmışız!
Vay be! Kahpesiniz demekten hiç çekinmiyorum..

Rabbim kaderin Hak!
Kaderi sorgulayanlara tarihten müthiş bir ibret Fatih ve Vlad'ın hayatı.
Demek ki eğitimde bir yere kadar götürüyor genetik karekteristik ilahi yazılan kodlanan var. Haramdan sakınmazsan sende bir vlad olabilirsin. Öyle değil mi? Vlad Drakula gece gündüz içki içerdi.
Sakın oldum deme! Ne olacağım de ve sünnetleri farzı sakın terk etme!
En büyük ibadet dua.. Kaderi bile değiştirir unutma!
Namazını kılmayanlar, evliyaların ve anne babasının dualarından hissedar olmaz. Sapıklığa adım attın demektir. Doğru yoldan sapan ya canavarlara yem olur. Ya da canavara dönüşür lanet halkası boynuna vurulur..
Sizlere aşağıda ilgili video kaydını veriyorum mutlaka ama mutlaka izleyin. Ben bu vidoyu izledim nice ibretlik yazılar yazabilirim. Okuma özürlü bir toplum olduğumuz için sözü burada nokta değil virgül koyuyorum diğer yazılarımda görüşmek üzere..
Dilerim bu yazımı okuyanlara Rabbim bereket ve tevfiki ilahisinden versin çünkü; önemli bir mesele!
Emine Kaya 28.01.2019 14:15


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski