Cidde Ziyaretimden Yüzen Cami (Floating Mosque Jeddah) Kendi Çektiğim fotoğraflar


resim internetten alıntı

Yüzen Camii - Jeddah Ben buraya gittim hatta caminin içinin videosunu da çektim.
Kapısından birkaç metre kadar içeriye girdim ve çok kısa çekim yapmıştım. Çok güzel bir yer.. Allah herkese gidip de o mübarek topraklarda namaz kılmayı nasip etsin.. amiiin.
Resim internetten alıntı 
Tüm arkadaşlarım ve hocalarım denize girdiler beni ikna edememişlerdi. Şifa varmış suyunda..

Aşağıda benim çektiğim resimleri yayınlıyorum. Keyifli okumlar =)
Tatlı ve tuzlu suyun ayırdığı yer deniyor ama bence değil çünkü her deniz kıyısında akıntıdan dolayı bu tarz bir görüntüye şahit olursunuz. Burasının ayrı manevi bir değeri var Hz. Musa (as) suya asasını vurup ümmetini geçirdiği için Kızıldeniz'in bir ayrıcalığı ve kıymeti var..
Namaz kıldığımız hanımlara ayrılmış bölümlerden bir kare.. Deniz havasında namaz kılmak inanılmaz güzel =)
Seyyar satıcıların bulunduğu avlu, hatıra bir tespih almadan geçemiyor insan =)
Diğer camileri de daha sonra paylaşırım şimdilik bu kadar.. Sağlıklı imanlı ve mutlu günler dilerim =) 

1 Yorumlar

  1. Okurken çok keyif aldım. İnşaallah bir gün ben de bu mübarek yerleri ziyaret edebilirim.
    Bana da beklerim :)
    Sevgiler 💫

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski